Criteriul National

Turistii au incredere in firmele de inchirieri masini

Turistii au incredere in firmele de inchirieri masini
februarie 12
13:02 2017

inchirieri auto bucurestiIn sezonul estival si nu numai, multi turisti din toate colturile Europei viziteaza capitala Romaniei, fiind foarte impatimiti de provocarile ce se afla in aceasta. Viata de noapte, centrul vechi, diversele obiective culturale, dar si mallurile sunt la mare cautare in randul acestora. De la mic la mare, familii de nemti, englezi, francezi, turci sau chiar asiatici ne viziteaza an de an, fiind foarte impresionati de felul in care se distreaza romanii.

Firmele de inchirieri auto Bucuresti – la mare cautare in randul strainilor

Intr-un sondaj facut recent, au reiesit cateva lucruri interesante despre alternativele strainilor de a calatori prin Bucuresti, majoritatea afirmand ca prefera sa nu astepte diverse mijloace de transport sau sa dea bani multi pe taxiuri si prefera sa inchirieze o masina pe o perioada de timp pentru a se transporta. Si oamenii de afaceri straini opteaza pentru acelasi lucru si spun ca aceasta este varianta mai practica si mai profitabila cand vine vorba de termen lung.

De exemplu, daca ai de facut peste 5-6 drumuri pe zi, stiind traficul din Bucuresti este cam greu sa ajungi la destinatie in timp util, iar daca optezi pentru taxi sau alt mijloc de transport fie iesi in paguba, fie intarzi, lucru ce iti va cauza neplaceri.

De aceea, majoritatea aleg alternativa inchirierii auto, care porneste chiar si de la 16 euro/ zi in functie de alegeri!

Una din cele mai bune firme de inchirieri auto din Bucuresti cunoscuta pentru servicii de inchirieri masini este Kamo Auto, care iti pune la dispozitie 4 categorii diferite de autovehicule, cu posibilitatea returnarii chiar si in aeroportul terminal Otopeni daca nu dispui de suficient timp de a ajunge in alta parte! Aceasta firma este recunoscuta si pentru inchirierile pe termen lung ce se fac cu persoane fizice sau cu firme, iar daca faci un calcul estimativ cu siguranta vei iesi mai bine decat daca folosesti orice alta alternativa daca te raportezi la criteriul timp-bani. Tot ce ai de facut pentru a intra in posesia masinii dorite este sa intri pe site-ul www.kamoauto.ro , acolo unde vei vedea o gama variata de modele cu diverse accesorizari.

De exemplu, daca este o familie mare, optarea pentru Dacia Lodgy reprezinta o alegere foate buna, o masina cu spatiu mare si un porbagaj incapator pentru cumparaturi sau diverse bagaje. Cu un consum de 6,5% aceasta masina are dotari foarte bune, iar pretul ei de inchiriere porneste de la 16 euro/zi.

Daca esti intr-o intalnire de afaceri si preferi o masina mai soft, solutia este fara doar si poate Ford Focus, o masina moderna care ofera un confort de inalta clasa.

Tot ce ai de facut este sa completezi un formular online pe site-ul de mai sus, iar dupa ce ti-a fost preluata oferta de un agent mai ai de facut doar 3 pasi, anume : sa semnezi contractul si sa achiti garantia, respectiv inchirierea masinii.

Ai posibilitatea sa citesti clauzele contractuale chiar de pe site, astfel vei fi privat de a intampina surprize dupa ce ai semnat! Asa ca nu mai astepta, activitatile tale au prioritate si nu lasa sa te supere aglomeratia, caldura sau vremea urata!

Salvează

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Antonio

Antonio

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu