Criteriul National

Un site de prezentare corporate profesional, primul pas spre succes

Un site de prezentare corporate profesional, primul pas spre succes
iulie 24
17:11 2018

Crearea unui site de prezentare pentru orice afacere actuală este esențială pentru a rezista în arena economică actuală.

Indiferent că el are rolul doar de informare pentru cei interesați sau/și pentru extinderea bazei de clienți, un website de prezentare reprezintă cel mai bun mijloc de a face vizibil un business.

5 componente ale succesului unui site corporate:

  • - un design profesional;
  • - o identitate unică corporativă reflectată și prin website-ul respectiv;
  • - o mulțime de informații utile, noi și interesante;
  • - relevanța conținutului de pe site-ul de prezentare;
  • - utilizarea unor plugin-uri performante cu rol în interacțiunea foarte bună cu userii.

Motive pentru care trebuie să ai un site corporate

1. Este cartea de vizită online a afacerii, care poate conduce pe termen mediu și lung la reducerea cheltuielilor cu publicitatea de tip clasic, la creșterea vânzărilor, obținerea de notorietate pe plan local, dar și global, deoarece internetul pulverizează frontierele fizice. Pur și simplu un site de prezentare oferă oportunitatea ca business-ul în cauză să fie cunoscut oriunde în lume, deoarece orice persoană care are o conexiune la internet poate să îl acceseze cu ușurință.

2. Este un loc disponibil 365 de zile, 7 zile din 7, la orice oră, de unde clienții și potențialii clienți pot ca să afle informații despre firmă, despre produsele și serviciile oferite, despre datele de contact. În plus, pot găsi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări puse de beneficiarii cărora li se adresează afacerea respectivă, fără a fi neapărat nevoie ca să contacteze direct (telefonic, prin email sau chat) un angajat al companiei.

3. Un website de prezentare este o carte de vizită digitala simplu de actualizat și distribuit

Pe parcursul desfășurării afacerii, există elemente ce se mai schimbă. Începând cu datele de contact (mutarea sediului social, deschiderea unor puncte de lucru fizice, numere de telefon și adrese de email noi), fuziuni, diversificarea produselor și serviciilor, modificări în structura conducerii, schimbare de logo etc.

Toate acestea se pot actualiza cu operativitate pe un site de prezentare, cu minim de costuri ce tind spre zero, spre deosebire de suporturile clasice de hârtie  ce trebuie retipărite ( cărți de vizită tradiționale, broșuri, cataloage, fluturași etc.).

4. Pe un site de prezentare se pot utiliza diferite plugin-uri (mai ales dacă este creat în WordPress) pentru a afla mai multe informații concludente despre clientela căreia doriți ca să vă adresați.

Indiferent că este vorba de statistici de accesare a diverselor pagini, de stabilirea intereselor în materie de produse și servicii prin sondaje inteligent, un website cu module bine alese vă poate fi de mare ajutor.

Nu poate să fie înlocuit cu prezența pe marile rețele sociale, deși este obligatorie și aceasta, deoarece de obicei cartea de vizită online (website-ul de prezentare a firmei) este aceea care stabilește conexiunea cu un client, mai puțin conexiunea conduce la solicitarea unei cărți de vizită, precum se întâmplă și în viața reală.

5. Noutățile de business apar mai întâi pe site-ul de prezentare corporate.

Folosind website-ul firmei se pot informa clienții actuali și viitori despre ultimele evoluții ale afacerii  respective. De exemplu, indiferent că e vorba de lansarea unui produs 100% nou ori a unei versiuni mai bune a unui produs/serviciu deja existent, totul poate să fie anunțat rapid și ușor în mediul online.

Așadar, pentru ca business-ul dvs. să fie vizibil oriunde și oricând, adresați-vă unei agenții de web design pentru crearea unui site de prezentare profesional.

Doar așa o să puteți ca să vă lăsați în urmă concurenții direcți din sectorul economic în care activați și să obțineți un profit substanțial.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Digital

Digital

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu