Criteriul National

Un Tanar de 16 ani si-a Deschis un Magazin de Sepci Online

Un Tanar de 16 ani si-a Deschis un Magazin de Sepci Online
mai 17
08:03 2016

sepci-online

Putina lume stie ca “sapca” era un cuvant folosit in sportul britanic drept termen metaforic pentru aparitia unui jucator intr-un joc la nivel international. In perioada timpurie a fotbalului, ideea ca fiecare echipa sa poarte un set de tricouri identice nu a fost universal adoptata, astfel incat fiecare parte se deosebea de cealalta prin purtarea unui anumit tip de „sapca”.

O ilustrare timpurie a primului meci de fotbal international intre Scotia si Anglia in anul 1872 arata jucatorii scotieni purtand glugi, iar pe britanci putand o varietate de sepci scolare. Actul de atribuire a unei „sepci” s-a extins la nivel international si se aplica actualmente si in alte sporturi, cu toate ca „sepcile” nu se atribuie fizic jucatorilor in toate cazurile.

Depasind de mult limitele sportului, sapca clasica a devenit la moda, fie ca este purtata drept paravan pentru paparazzi, fie ca un accesoriu obisnuit intr-un weekend cu soare sau intr-o zi ploioasa de toamna. Si pentru ca sapca este cool si te scoate din anonimat, nu exista nici un motiv sa nu o asortezi la la o tinuta de strada lejera, la echipamentul de antrenament sau la un costum de baie atractiv. Indiferent daca esti copil sau adult, femeie sau barbat, poti purta sapca fie normal, fie cu cozorocul in sus, intoarsa intr-un mod rebel sau delicios de stramb.

Alex are 16 ani si este pasionat de sepci. Si, mai nou, este si un tanar intreprinzator. Cel din spatele Sepci-Online.ro

„Pe mine ideea m-a pasionat atat de mult, incat am decis sa aduc la viata pasiunea pentru sepci … chiar acum, la varsta de 16 ani, intr-un magazin sepci online ce cuprinde o colectie de sepci rap, hip hop, fotbal si trucker, intr-o varietate de modele si culori. Nu mai este o noutate faptul ca vedetele au propulsat sepcile in moda streetsyle. Rihanna poarta frecvent sepci rap la tinute sic, Jay-Z si Ice Cube nu se despart de sapcile lor hip-hop, iar sapca a defilat chiar pe covorul rosu la Kenzo. „

Nu trebuie sa fii neaparat fan sport, este suficient sa fii fan sepci. Sepcile hip hop si rap iti completeaza stilul vestimentar, indiferent de ceea ce ai in garderoba. Te vei simti excelent cu sapca pe cap, fie ca un rege al rap-ului, fie ca un adevarat locuitor hip-hop al New York-ului. Fii inspirat

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro