Criteriul National

Unde lasam masina de serviciu

Unde lasam masina de serviciu
mai 23
14:24 2018

Vestea ca vom pleca in delegatie la Venetia ne-a umplut de bucurie. Ne vom intalni cu partenerii nostri din strainatate, dar vom si vizita obiective si vom avea parte de o minivacata pe cinste. Fiecaruia i-a revenit o sarcina importanta: managerul (care nu se da niciodata deoparte cand vine vorba de munca) s-a ocupat de rezervarea biletelor de avion, contabilitatea a ales hotelul si a facut rezervarile, resursele umane a stabilit un program pentru petrecerea timpului liber, iar mie imi revine sarcina de a asigura transportul cu una dintre luxoasele masini de serviciu a firmei.
Ma simt onorat sa conduc o asemenea bijuterie care are dotari de ultima generatie: camera de luat vederi, pilot automat, minifrigider, televizor, tableta masinii. Scaunele sunt din piele bej, iar bordul din acelasi materia. Iti este mila sa o atingi si sa calci mocheta din par moale de camila, comandata special pentru ea. Asa a vrut managerul, sa avem o masina de serviciu de care sa ne bucuram noi, angajatii in primul rand, si care sa impresioneze delegatiile straine care vin la noi.
Cel mai greu a fost sa-i gasesc loc de parcare in zilele in care noi vom fi departe. Este o masina care valoreaza enorm atat fizic, dar si spiritual si nu as fi lasat-o oriunde riscand sa fie furata sau lovita.

logoairport

Nu mi se parea deloc sigura nici parcarea din incinta aeroportului fiindca stim foarte bine ca oamenii vin si pleaca, unii sunt grabiti si neglijenti si ar fi putut sa o loveasca.
Tot cautand am gasit parcare Otopeni securizata si ideala pentru acesta masina care merita tot ce este mai bun. Am rezervat fara rezerve loc de parcare aici fiindca:
-este ingradita si orice oaspete este monitorizat. In parcarea de langa aeroportul Otopeni oamenii vin numai daca au rezervare, in rest vizita lor nu este justificata, iar acest aspect asigura securitatea 100% a masinilor lasate aici.
-locul este plin de camere de luat vederi performante. Obiectivul este sub supraveghere atenta.
-exista si agenti de paza, in concluzie atatia ochi vigilenti sunt fixati asupra autoturismelor din parcare si nu are cum sa se intample un lucru rau.
-tarifele sunt oneste raportate la serviciile oferite. Pentru prima zi se achita 40 de lei, iar pentru urmatoarele 10 lei fiind asigurat si trasnferul gratuit la aeroport in conditii decente, cu microbuz incapator, curat si sofer politicos.
Pare incredibil, dar aceste facilitati sunt oferite clientilor si intra in tarifele mentionate. O parcare atat de ieftina este ultrasecurizata ca beneficiarii sa plece linistiti stiind ca nimeni nu se atinge de masinile lor in acesta perioada. Parcarea din Otopeni este mai sigura decat cea de la domiciliu sau de la firma, unde ar putea descinde hotii, daca realizeaza ca ai casei sunt plecati.
Ma bucur ca i-am descoperit si ca vom putea lua mereu masina de serviciu, scutind astfel banii de taxi pentru transfer aeroport si doresc sa afle toti oamenii care nu stiu unde sa-si lase autoturismele.
Clientii fideli ai parcarii prezentate mai sus sunt invitati la negocieri, asa ca profitati din plin de toate oportunitat

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Zona IT

Zona IT

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu