Criteriul National

Unde poate fi folosita cu succes sablarea umeda?

Unde poate fi folosita cu succes sablarea umeda?
februarie 22
08:42 2017

Sablarea umeda este cel mai nou proces de curatare a diverselor suprafete greu de curatat. Poate sa fie folosita in foarte multe situatii si are o multime de avantaje. Procesul de sablare umeda se realizeaza prin suflarea abraziva a suprafetelor de sticla, metal, lemn sau piatra, cu ajutorul unor granule abrazive si a lichidului sau a aerului comprimat.

Procesul de curatare prin suflare abraziva are urmatoarele avantaje:

  • Este foarte rapid i extrem de eficient, reusind sa curete orice tip de suprafata;
  • Este mobil, ceea ce ofera flexibilitate in ceea ce priveste locul unde se produce curatarea;
  • Nu produce praf;
  • Nu distruge materialul pe care il curata si nici macar nu ii produce zgarieturi;
  • Dispune de protectie impotriva ruginii, ceea ce iti ofera timp sa vopsesti suprafata curatata fara probleme;
  • Nu prezinta pericole de scanteie;
  • Este 100% prietenos cu natura.

Care sunt domeniile de aplicare ale acetui tip de sablare?

Sablarea poate fi folosita in aproape orice situatie in care este nevoie de curatarea unor suprafete dificil de curatan in alt mod. Spre exemplu, este ideala pentru curatarea navelor de dimensiuni mari din indutria navala. Pentru cei care administreaza zonele publice este o solutie perfecta pentru curatare marcaj rutier . In industria auto se foloseste extrem de des acest tip de curatare, deoarece reuseste sa fie foarte rapid, sa nu distruga caroseriile si sa permita o revopsire perfecta.

Chiar si tevile de gaz pot fi sablate in acest fel, fara niciun fel de risc. Cum nu exista riscul de scanteie, toti cei care sunt in preajma celor care sableaza sunt in deplina siguranta.

Grafittiul de pe pereti se duce si el cu usurinta prin sablarea, lucru care poate sa insemne orase mult mai curate si mai elegante.

Sablarea umeda sau prin suflare abraziva este o solutie cu rezultate impresionante, prezentand marele avantaj ca nu distruge cu nimic materialul curatat ( asa cum o face sablarea cu praf). In Romania, acest tip de sablare poate sa fie achizitionat de pe sablare-romania.ro

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Antonio

Antonio

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo