Criteriul National

Vacanţele turiştilor de pe litoral devin mai responsabile datorită campaniei „ExtravaCANza – Şi mama reciclează!”

 Breaking News
Vacanţele turiştilor de pe litoral devin mai responsabile  datorită campaniei „ExtravaCANza – Şi mama reciclează!”
iulie 20
09:03 2016

Bucureşti, 20 iulie 2016. Vacanţa la mare este  un prilej de distracţie pentru românii din toată ţara, dar şi pentru turiştii veniţi din străinătate. Ceea ce nu trebuie să uite aceştia este grija pentru ce lasă în urmă. În vederea responsabilizării turiştilor, Asociaţia Alucro desfăşoară şi anul acesta o campanie de conştientizare pe litoral, cu privire la colectarea dozelor de aluminiu, în detrimentul aruncării acestora în locuri neadecvate. Campania „ExtravaCANza – Şi mama reciclează!” este programată pentru perioada iulie – august (22-24 iulie, 29-31 iulie, 5-7 august), pe plaja Cleopatra din staţiunea Mamaia, unde turiştii sunt aşteptaţi pentru o doză de atitudine.

Campania ExtravaCANza – Şi mama reciclează! are ca scop informarea şi conştientizarea turiştilor cu privire la importanţa colectării şi reciclării dozelor din aluminiu şi implicit ecologizarea plajelor prin acţiuni personale ale turiştilor de strângere a dozelor şi depozitarea lor în containerele special amenajate sau sistemele inteligente disponibile în hypermarketuri. Astfel, noutatea absolută din această ediţie va fi dată de prezenţa unui aparat de colectare a dozelor denumit şi TBRM – take back revending machine, care va da posibilitatea turiştilor să opteze în schimbul dozelor pentru un premiu rece bere sau energizant (pentru persoanele peste 18 ani) sau răcoritoare pentru minori, precum şi pentru  alte premii cum ar fi pixuri, prosoape şi sacoşe din pânză oferite instant de către organizatori.

Întreaga cantitate colectată pe parcursul evenimentelor va fi ridicată de către colectorul autorizat Can Pack Recycling şi trimisă către reciclare, în scopul revalorificării.

Evenimentul va unul interactiv şi va cuprinde acţiuni cu jocuri sportive (campionatul de fotbal Every Can Counts sau concursuri de volei) şi distracţie pentru toate categoriile de vârstă (face painting pentru copii, personaje, muzică etc).

Campania „ExtravaCANza – Şi mama reciclează” reprezintă pentru noi modalitatea prin care ne punem efortul în responsabilizarea turiştilor, pentru a avea un litoral curat şi o vacanţă în care nu creştem amprenta de carbon, ci ne lăsăm amprenta prin acţiuni de ecologizare. Ne dorim ca reciclarea dozelor din aluminiu să devină o obişnuinţă în vieţile de zi cu zi ale oamenilor, mai ales că acum totul este mai simplu datorită aparatelor de colectare instalate 20 de hypermarketuri Auchan din ţară, unde se desfăşoară campania „Şi mama reciclează!” Declară Adina Magsi, Director General Asociaţia Alucro, organizator campania ExtravaCANza –  Şi mama reciclează.

Turiştii care vor să fie în contact permanent cu activităţile desfăşurate în cadrul campaniei „ExtravaCANza – Şi mama reciclează!” pot accesa pagina www.everycancounts.ro sau www.facebook.com/everycancounts.ro.

Parteneri: Bergenbier, Can Pack Recycling, Alconor, Party Ballony

Parteneri media: StiriONG, Eco&Csr News, Romania Pozitiva, Constanteanul, Gratuitor, Mesager de Constanta, InfoPress Tv, Criteriul.ro, Impartial

Print

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo