Criteriul National

Vrei sa ai un hotel curat si organizat? Iata 3 metode care te ajuta sa faci asta!

Vrei sa ai un hotel curat si organizat? Iata 3 metode care te ajuta sa faci asta!
august 03
18:01 2017

Pentru multi oameni, un hotel reprezinta un loc extrem de relaxant si linistitor, in care se simt extraordinar, datorita atmosferei placute de care acestia au parte prin faptul ca se afla intr-un loc curat si organizat. Daca esti managerul unui hotel si iti place sa ii tratezi pe clientii tai cu cele mai bune servicii, avand toate lucrurile in ordine si punand mare pret pe curatenie si igiena, citeste, in continuare, o lista cu cateva sfaturi practice, care iti vor fi de folos.

Iata ce poti sa faci ca sa ai un hotel curat si organizat:

  1. Foloseste aparatura si produse de calitate!

produse-de-curatenie

Aparatura si produsele profesionale nu doar ca vor usura munca personalului de curatenie, dar vor actiona si extrem de eficient in ceea ce priveste igiena hotelului tau. De exemplu, poti sa achizitionezi un aspirator cu injectie-extractie de la ArliCO, pentru a avea covoare si podele impecabile. Trebuie sa stii ca mochetele si covoarele colecteaza foarte mult praf combinat cu bacterii si microbi, care pot fi daunatoare atat pentru personal, cat si pentru cei care iti viziteaza hotelul. De aceea, trebuie sa ai un astfel de aspirator! De asemenea, produsele de curatenie folosite trebuie sa fie, la randul lor, puternice, dar, in acelasi timp, netoxice, pentru ca ele vor indeparta murdaria din locurile cu care oamenii intra cel mai des in contact, si nu iti doresti sa aiba parte de neplaceri.

  1. Angajeaza un personal bine pregatit!

personal hotel

Igiena si organizarea dintr-un hotel au la baza activitatea personalului. Astfel, daca angajatii hotelului tau sunt pregatiti si profesionisti, acest lucru se va vedea prin faptul ca totul este impecabil. Printre lucrurile de care acestia trebuie sa tina cont cu cea mai mare rigurozitate se numara:

  • Schimbarea regulata a lenjeriilor din camerele hotelului;
  • O igiena desavarsita in locurile in care se gateste;
  • O servire impecabila;
  • Curatarea regulata a spatiilor sanitare.

Acestea sunt, desigur, numai cateva criterii pe care personalul angajat trebuie sa le aiba in vedere. Asigura-te ca ordinea si curatenia nu este neglijata de oamenii cu care lucrezi, pentru a nu da dovada de neseriozitate in fata clientilor tai.

  1. Nu exagera cu decoratiunile!

camera de hotel

Daca eviti sa cumperi prea multe lucruri pentru hotelul tau si te rezumi doar la strictul necesar, reusesti sa nu il mai aglomerezi cu obiecte inutile, care, probabil, incarca incaperile. Poti, in schimb, sa iti faci o lista si sa decizi care sunt lucrurile care ar decora cel mai bine camerele hotelului tau si sa le cumperi doar pe acestea, fara sa exagerezi. In acest fel, vei da dovada de bun gust si simplitate, iar oaspetii tai se vor simti ca la ei acasa, fara sa fie incomodati de faptul ca locul unde stau este haotic si nu se pot misca in voie.

Ai grija de hotelul tau si apeleaza la aceste cateva metode, pentru a pastra totul curat si in ordine. Acesta este un loc in care merita sa investesti timp si bani, asa ca nu trebuie sa eziti sa o faci, pentru ca le demonstrezi clientilor tai ca iti doresti ca ei sa fie cazati in cele mai bune conditii.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Raluca Ionescu

Raluca Ionescu

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo