Criteriul National

Vrei sa ai un hotel curat si organizat? Iata 3 metode care te ajuta sa faci asta!

Vrei sa ai un hotel curat si organizat? Iata 3 metode care te ajuta sa faci asta!
august 03
18:01 2017

Pentru multi oameni, un hotel reprezinta un loc extrem de relaxant si linistitor, in care se simt extraordinar, datorita atmosferei placute de care acestia au parte prin faptul ca se afla intr-un loc curat si organizat. Daca esti managerul unui hotel si iti place sa ii tratezi pe clientii tai cu cele mai bune servicii, avand toate lucrurile in ordine si punand mare pret pe curatenie si igiena, citeste, in continuare, o lista cu cateva sfaturi practice, care iti vor fi de folos.

Iata ce poti sa faci ca sa ai un hotel curat si organizat:

  1. Foloseste aparatura si produse de calitate!

produse-de-curatenie

Aparatura si produsele profesionale nu doar ca vor usura munca personalului de curatenie, dar vor actiona si extrem de eficient in ceea ce priveste igiena hotelului tau. De exemplu, poti sa achizitionezi un aspirator cu injectie-extractie de la ArliCO, pentru a avea covoare si podele impecabile. Trebuie sa stii ca mochetele si covoarele colecteaza foarte mult praf combinat cu bacterii si microbi, care pot fi daunatoare atat pentru personal, cat si pentru cei care iti viziteaza hotelul. De aceea, trebuie sa ai un astfel de aspirator! De asemenea, produsele de curatenie folosite trebuie sa fie, la randul lor, puternice, dar, in acelasi timp, netoxice, pentru ca ele vor indeparta murdaria din locurile cu care oamenii intra cel mai des in contact, si nu iti doresti sa aiba parte de neplaceri.

  1. Angajeaza un personal bine pregatit!

personal hotel

Igiena si organizarea dintr-un hotel au la baza activitatea personalului. Astfel, daca angajatii hotelului tau sunt pregatiti si profesionisti, acest lucru se va vedea prin faptul ca totul este impecabil. Printre lucrurile de care acestia trebuie sa tina cont cu cea mai mare rigurozitate se numara:

  • Schimbarea regulata a lenjeriilor din camerele hotelului;
  • O igiena desavarsita in locurile in care se gateste;
  • O servire impecabila;
  • Curatarea regulata a spatiilor sanitare.

Acestea sunt, desigur, numai cateva criterii pe care personalul angajat trebuie sa le aiba in vedere. Asigura-te ca ordinea si curatenia nu este neglijata de oamenii cu care lucrezi, pentru a nu da dovada de neseriozitate in fata clientilor tai.

  1. Nu exagera cu decoratiunile!

camera de hotel

Daca eviti sa cumperi prea multe lucruri pentru hotelul tau si te rezumi doar la strictul necesar, reusesti sa nu il mai aglomerezi cu obiecte inutile, care, probabil, incarca incaperile. Poti, in schimb, sa iti faci o lista si sa decizi care sunt lucrurile care ar decora cel mai bine camerele hotelului tau si sa le cumperi doar pe acestea, fara sa exagerezi. In acest fel, vei da dovada de bun gust si simplitate, iar oaspetii tai se vor simti ca la ei acasa, fara sa fie incomodati de faptul ca locul unde stau este haotic si nu se pot misca in voie.

Ai grija de hotelul tau si apeleaza la aceste cateva metode, pentru a pastra totul curat si in ordine. Acesta este un loc in care merita sa investesti timp si bani, asa ca nu trebuie sa eziti sa o faci, pentru ca le demonstrezi clientilor tai ca iti doresti ca ei sa fie cazati in cele mai bune conditii.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Raluca Ionescu

Raluca Ionescu

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

AU TRECUT DOI ANI DE LA TRAGEDIA DIN CLUBUL COLECTIV… CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Au trecut deja destul de repede doi ani de la tragedia din clubul Colectiv. Neputința pe care au trăit-o majoritatea în acele zile coroborate și cu revolta care a urmat, rămân încă bine întipărite în memoria multora. Multitudinea de evenimente de comemorare din aceste zile ne arată că nu suntem dispuși să lăsăm umbra uitării să se aștearnă în urma incendiului care a luat 64 de vieți.

Colectiv este acea mărturie de netăgăduit, acea expresie plină de tragism pe care și din care foarte puțini au putut înțelege câte ceva. Cert este că lumea a rămas marcată pe moment, ca mai pe urmă, aproape ireversibil, inexplicabil, cu aceeași doză de cinism…a alunecat pe partea uitării.

Momentul Colectiv ne-a adus nu doar pierderea unor oameni de care suntem cu toții iremediabil legați. Ci, a fost vorba și de un fel de trezire involuntară, care ne-a pus în față un adevăr crud: corupția chiar ucide. Iar, dacă stăm și reflectăm câteva momente, fără a avea pretenția de a ne situa în postura de ”judecători”, cu acea durere a omului rănit, vom ajunge la anumite concluzii, despre care s-a tot scris și strigat cu voce tare, sinonimă cu acea dorință de a nu renunța până în ziua în care vom transcede și ne vom alătura lor, cu mențiunea și rugămintea adresată Cerului de a nu avea acel tragic sfârșit!

Tineri aceia deosebiți nu meritau să moară în asemenea chinuri. Tineri aceia meritau tratați cu mare grijă de către cei specializați și în măsură să îi aline, să le asigure o speranță…Dar, din nefericire, nimeni și nimic nu au putut să le schimbe destinul.

Așa s-a ajuns cu acțiunea de a protesta, atunci când o mare de oameni a decis să strige și să vocifereze, pe deplin întemeiat contra lentorii, neajunsurilor, incapacității Sistemului. Astfel, fără de acest spirit civic, care ulterior a fost confiscat de către unele partide nu se putea face vreo schimbare.

Datoria, dreptul de a manifesta, de a dezbate cu argumente, de a vocifera atunci când guvernanții greșesc și de a semna petiții pentru a cere și a obține o schimbare veritabilă este unul garantat de bunul simț, dacă de Constituție, se tot încearcă, spre a fi eliminat, treptat-treptat.........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo