Criteriul National

Vrei sa mergi in teambuilding? Afla tot ce trebuie sa stii despre inchirierile de autocare

Vrei sa mergi in teambuilding? Afla tot ce trebuie sa stii despre inchirierile de autocare
aprilie 07
13:02 2017

Inainte de a apela la o firma specializata de inchirieri autocare, trebuie sa stii ca, spre deosebire de alte tipuri de transport, cum sunt calea ferata sau transportul aerian, atunci cand vine vorba despre transportul rutier costul se percepe per km. Ruta este cea care decide pretul final, astfel ca firma la care apelati nu poate sa va furnizeze decat pretul pentru un km, astfel incat dumneavoastra sa va faceti o idee generala despre costul final estimativ.

Cele mai multe companii care furnizeaza servicii de inchirieri autocare asigura pasagerilor un mediu placut, in care se vor simti confortabil pe toata durata calatoriei si unde vor pastra bagajele in siguranta.

In momentul in care beneficiarul semneaza contractul, va trebui sa acorde un avans, care difera de la companie la companie. El poate sa porneasca de la 25% si paote ajunge si pana la 50% din costul total al calatoriei. In felul acesta, rezervarea este confirmata, iar toate detaliile puse la punct. Beneficiarul nu trebuie sa se mai ocupe de alte serii de actiuni ce tin de domeniul legislativ. Acestea sunt lasate in seama companiei care asigura transportul.

Avantajele inchirierii unui autocar

Autocarul ii va lasa pe pasageri la destinatia dorita – nu se intampla ca in cazul altor mijloace de transport, unde pasagerii sunt nevoiti sa mai apeleze la alte modalitati de transport pentru a ajunge acolo unde isi doresc. De exemplu, atunci cand merg cu trenul, acesta ii va lasa la gara din oras, astfel ca sunt nevoiti sa cheme un taxi care sa ii duca la cazare de exemplu. Autocarul ii va lasa intotdeauna in fata pensiunii la care sunt cazati, astfel ca nu vor fi nevoiti sa scoata mai multi bani din buzunar pentru aceste drumuri extra.

Poate fi folosit pe orice tip de distanta – indiferent ca vacanta este planuita pentru strainatate, pentru tara sau pentru oras, autocarul va reusi sa faca fata cu brio oricarui tip de deplasare.

Este flexibil – pentru ca reuseste sa se adapteze in functie de tipul calatoriei. Daca trenul are opriri exacte, prestabilite, pe care nimeni nu le poate schimba, autocarul este foarte versatil si se muleaza pe cerintele si preferintele pasagerilor. In felul acesta, itinerariul poate fi stabilit in mod liber, fara a tine cont de aspecte suplimentare, legate de transport.

Are capacitate mare – ofera posibilitatea de a transporta un numar mare de oameni, astfel ca este ideal pentru excursiile cu clasa sau pentru teambuilding-uri.

Este eficient – autocarul este varianta cea mai ieftina, cea mai sigura si cea mai rapida. Poate fi ales in functie de numarul de pasageri, astfel ca si pretul este un criteriu important in acest context. In functie de tipul calatoriei, firma specializata de inchirieri autocare poate pune la dispozitie chiar si doi soferi. In cazul in care apar probleme de natura tehnica, autocarul poate fi inlocuit rapid cu altul astfel ca nu este o problema atat de mare cum se intampla in cazul intarzierii trenurilor sau a avioanelor.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Roxana Dascalu

Roxana Dascalu

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

U-NI-RE în cuget și în simțiri… EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tema unirii cu Basarabia este mai actuală și mai dorită ca oricând. Aceasta, datorită însemnătății sale deosebite suscită nenumărate discuții mai mult sau mai puțin aprinse. În special, în presa scrisă, subiectul este tratat în nota sferei de influență de care sau prin care se poate proba ori atașamentul față de culorile și legile acestui teritoriu blagoslovit de Dumnezeu ori unda de răutate vis a vis de cele menționate. De asemenea, ar trebui ca tocmai caracterul unificator să fie mai puternic decât orice fel de simbolistică istorică și de aceea disprețul și ducerea într-o accentuată stare de relativitate, de autentică degradare a tot ceea ce valorează ideea de românism amplifică starea de încordare,de neliniște atât de prezente în cele două state înrudite.În această ultimă și nedorită categorie se pot identifica destule articole asemănătoare unor mostre îmbibate de ură și venin ce frizează orice urmă de omenie sau de bun simț. Din respect făță de dumneavoastră și mai ales nedorind să nominalizez provocând polemică,am să mă abțin…Dar nu pot să-mi cenzurez o întrebare… Oare câtă dezinformare grosieră se poate ascunde în spatele acestor propagandiști de-a dreptul înfrățiți cu puterile străine,cu imperiile care mereu ne-au râvnit teritoriile și bogățiile de orice natură?De aceea nu pot să trec cu vederea și să uit mincinoasele mituri fabricate împotriva unirii care sunt de fapt niște teorii promovate, cu amatorism sau profesionalism, de cei care își manifestă constant antipatia faţă de procesul de reîntregire a ţării. Cu o retorică plină de ură, anumiți indivizi falsifică și denaturează adevărul istoric și chiar au nerușinarea să spună despre unirea Basarabiei cu România că „ar fi frumos, dar nu se poate” invocând, în acest sens, argumente de ordin economic sau strategic. Interesant e faptul că aceștia nu contrazic adevărul istoric și anume că Basarabia e parte a terioriului românesc. Mesajul lor induce mereu nesiguranţă și teamă, sugerând pericole majore precum instabilitatea economică, apariţia unei minorităţi incontrolabile sau a unei corupţii imposibil de eradicat. Ca și când acești propagandiști ar fi descoperit peste noapte secretul tinereţii fără bătrâneţii și al vieţii fără de moarte dublat de cel al guvernării fără de corupţie, ei influențează pe unii dintre noi la modul cel mai abject și care ține doar de negativitate. Au chiar unele pseudo- argumente care corelează problemele existente în societatea românească cu cele din Republica Moldova, de genul ”că România n-ar avea nevoie de o regiune săracă” . Cunoaștem bine că această stare de corupție endemică este generată de o clasă politică oligarhică, mult mai apropiată de modelul din Asia centrală decât de Europa. Dar,vă rog să fiți fără grijă deoarece domniile lor nu au contract permanent cu funcția și nu vor domni la infinit, așa cum li se pare… A sosit timpul ca să dăm dovezi că suntem înfrățiți, înrudiți, că suntem de același sânge și limbă cu verișorii de dincolo de Prut! Revenind la planul inițial,nu am dispoziția și nici timpul necesar de a demonta toate aceste pseudo-teorii, deoarece aceasta revine ca o datorie de onoare a istoricilor și diplomaților. Dar în cele ce urmează vă propun un exercițiu de imaginație. Acesta se realizează prin corelarea tuturor elementelor posibile care ar duce la acest eveniment cu profunde rezonanțe- UNIREA! De fapt, mai bine spus după reîntregirea, reunirea celor două state,altcumva vor fi parametrii,regulile, legile și automat nivelul de trai. Numai încercați să vă proiectați ideea conform căreia, Republica Moldova va face parte dintr-un stat integrat european, membru al NATO. Peste acestea, îndrăzniți să vă proiectați și imaginea unei justiții imparțiale, corecte ce se vor extinde ca model și peste Prut. Cu alte cuvinte, lucrurile pot evolua într-o direcție normală, firească.Totuși, filo-rușii nu se lasă și încetinesc acest proces. Mai e cazul să ne aducem aminte de „prietenia” și interesul Rusiei, care a încercat să blocheze eforturile Republicii Moldova în sensul integrării europene, aşa cum a procedat de altfel şi în cazul altor state din fosta Comunitate a Statelor Independente? De aceea, din dorința de a ne vedea visul împlinit,ar trebui să nu mai ezităm deloc și nici să luăm peste picior pe semenii care luptă,speră și cred în idealul acestei uniri, în cuget și în simțiri.......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu