Criteriul National

Vrei sa mergi in teambuilding? Afla tot ce trebuie sa stii despre inchirierile de autocare

Vrei sa mergi in teambuilding? Afla tot ce trebuie sa stii despre inchirierile de autocare
aprilie 07
13:02 2017

Inainte de a apela la o firma specializata de inchirieri autocare, trebuie sa stii ca, spre deosebire de alte tipuri de transport, cum sunt calea ferata sau transportul aerian, atunci cand vine vorba despre transportul rutier costul se percepe per km. Ruta este cea care decide pretul final, astfel ca firma la care apelati nu poate sa va furnizeze decat pretul pentru un km, astfel incat dumneavoastra sa va faceti o idee generala despre costul final estimativ.

Cele mai multe companii care furnizeaza servicii de inchirieri autocare asigura pasagerilor un mediu placut, in care se vor simti confortabil pe toata durata calatoriei si unde vor pastra bagajele in siguranta.

In momentul in care beneficiarul semneaza contractul, va trebui sa acorde un avans, care difera de la companie la companie. El poate sa porneasca de la 25% si paote ajunge si pana la 50% din costul total al calatoriei. In felul acesta, rezervarea este confirmata, iar toate detaliile puse la punct. Beneficiarul nu trebuie sa se mai ocupe de alte serii de actiuni ce tin de domeniul legislativ. Acestea sunt lasate in seama companiei care asigura transportul.

Avantajele inchirierii unui autocar

Autocarul ii va lasa pe pasageri la destinatia dorita – nu se intampla ca in cazul altor mijloace de transport, unde pasagerii sunt nevoiti sa mai apeleze la alte modalitati de transport pentru a ajunge acolo unde isi doresc. De exemplu, atunci cand merg cu trenul, acesta ii va lasa la gara din oras, astfel ca sunt nevoiti sa cheme un taxi care sa ii duca la cazare de exemplu. Autocarul ii va lasa intotdeauna in fata pensiunii la care sunt cazati, astfel ca nu vor fi nevoiti sa scoata mai multi bani din buzunar pentru aceste drumuri extra.

Poate fi folosit pe orice tip de distanta – indiferent ca vacanta este planuita pentru strainatate, pentru tara sau pentru oras, autocarul va reusi sa faca fata cu brio oricarui tip de deplasare.

Este flexibil – pentru ca reuseste sa se adapteze in functie de tipul calatoriei. Daca trenul are opriri exacte, prestabilite, pe care nimeni nu le poate schimba, autocarul este foarte versatil si se muleaza pe cerintele si preferintele pasagerilor. In felul acesta, itinerariul poate fi stabilit in mod liber, fara a tine cont de aspecte suplimentare, legate de transport.

Are capacitate mare – ofera posibilitatea de a transporta un numar mare de oameni, astfel ca este ideal pentru excursiile cu clasa sau pentru teambuilding-uri.

Este eficient – autocarul este varianta cea mai ieftina, cea mai sigura si cea mai rapida. Poate fi ales in functie de numarul de pasageri, astfel ca si pretul este un criteriu important in acest context. In functie de tipul calatoriei, firma specializata de inchirieri autocare poate pune la dispozitie chiar si doi soferi. In cazul in care apar probleme de natura tehnica, autocarul poate fi inlocuit rapid cu altul astfel ca nu este o problema atat de mare cum se intampla in cazul intarzierii trenurilor sau a avioanelor.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

Roxana Dascalu

Roxana Dascalu

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Partener media exclusiv

Revista presei