Criteriul National

webPR: EY anunță alianța globală cu UiPath pentru accelerarea hiperautomatizării organizațiilor – Esential

webPR: EY anunță alianța globală cu UiPath pentru accelerarea hiperautomatizării organizațiilor – Esential
septembrie 18
10:03 2020
  • Alianța susține toată aria de servicii de automatizare, de la definirea strategiei, la soluții integrate și la implementarea efectivă a tehnologiei
  • Soluțiile oferite au în vedere transformarea modelelor de business prin intermediul tehnologiilor de automatizare

EY anunță alianța încheiată între UiPath, unul dintre principalii furnizori de software pentru automatizarea proceselor (Robotic Process Automation), și Ernst & Young LLP (EY US), cu scopul de a susține creșterea gradului de adoptare a tehnologiei de automatizare în cadrul organizațiilor. Alianța a fost încheiată, de asemenea, cu firmele membre ale EY din România și India, avându-se în vedere extinderea ulterioară a parteneriatului la nivel global.

Alianța EY-UiPath integrează expertiza celor două companii într-o ofertă comună care cuprinde definirea strategiei de automatizare inteligentă, elaborarea de modele operaționale de automatizare, identificarea zonelor cu potențial de automatizare și implementarea soluțiilor dezvoltate, precum și asigurarea asistenței operaționale pentru automatizările implementate. Prin valorificarea acestor capacități integrate, organizațiile pot adopta într-un mod eficient tehnologiile de automatizare, având la dispoziție resurse extinse atât din sfera de business, cât și din tehnologie pentru o abordare unitară care accelerează obținerea beneficiilor.

Platforma de hiperautomatizare a UiPath și metodologia de implementare dezvoltată de EY, care cuprinde soluții standard pentru diverse industrii sau arii de business, pot ajuta companiile să deruleze cu succes o implementare la scara mare. Mai mult, prin această alianță a partenerilor de business și tehnologie, companiile pot avansa în transformarea proceselor la nivel global.

Potrivit unui studiu recent realizat de Gartner, se estimează că 69% dintre activitățile de rutină realizate în prezent de manageri vor fi complet automatizate până în 2024. Această creștere spectaculoasă a adoptării RPA și a tehnologiilor din sfera inteligenței artificiale, cum ar fi învățarea mecanică (Machine Learning), agenții virtuali (chatbots), procesarea limbajului natural (Natural Language Processing) și analiza automată a imaginilor, ajută companiile să acceseze noi niveluri de eficiență și eficacitate și încurajează transformarea digitală.

Într-un moment în care organizațiile își regândesc viitorul în contextul crizei globale provocate de pandemia COVID-19, s-a putut observa o rezistență crescută a celor care s-au bazat pe forța de muncă digitală pentru a răspunde provocărilor ce au afectat angajații într-un interval de timp foarte scurt. În acest context, implementând platforma de automatizare a UiPath, echipele EY vor ajuta companiile să creeze o forță de muncă digitală bazată pe integrarea diverselor tehnologii de automatizare, nu numai pentru a-și desfășura activitățile diferit – adică mai bine, mai rapid și cu costuri mai mici – ci și pentru a face lucruri diferite, pentru a răspunde noilor cerințe de piață.

EY este unul dintre principalii furnizori ai unei game extinse de servicii de consultanță în automatizarea inteligentă (IA), oferind servicii de asistență în definirea strategiei și implementarea automatizării inteligente la nivel global. Datorită cunoașterii profunde a industriilor și a proceselor financiare și operaționale, EY vine în sprijinul clienților săi cu soluții care să genereze valoare pe termen lung.

Alianța globală cu UiPath reprezintă cea mai importantă etapă a parteneriatului început încă din 2016 cu EY România.

Aurelia Costache, liderul departamentului de Consultanță al EY România și lider al soluțiilor de automatizare inteligentă la nivel regional (CESA), declară, în legătură cu recenta alianță: „Această alianță este o realizare importantă deoarece ne permite să gândim și să dezvoltăm soluții avansate pentru clienții noștri, folosindu-ne eficient de resursele fiecărei părți. Am crezut în potențialul UiPath de a revoluționa piața cu tehnologia lor de automatizare și am investit în dezvoltarea competențelor în cadrul echipei noastre, încă din 2016. În prezent, avem o echipă extinsă, cu o experiență de 5 ani în implementări de proiecte de automatizare cu UiPath, la nivel global. Pot spune că buna colaborare ne-a câștigat încrederea clienților în faptul că facem o echipă puternică, ce îi ajută să îşi atingă obiectivele. Ne propunem să continuăm eforturile de a ne sprijini clienții în implementări și, de asemenea, de a derula inițiative de educare a pieței privind tehnologiile de automatizare. Anul acesta organizăm, de exemplu, cea de a 5-a ediție a conferinței anuale de Intelligent Automation, pe 7 şi 8 octombrie, alături de UiPath și alți parteneri.”

Eddie O’Brien, prim vicepreședinte pentru Operațiuni și Parteneri în cadrul UiPath, a declarat: „Dezvoltarea automatizării pentru a ajuta organizațiile să devină mai rapide și mai agile reprezintă nucleul brandului nostru. Colaborarea dintre platforma noastră de hiperautomatizare și EY ne permite să ne îmbunătățim ofertele către clienți prin îmbinarea strategiei și serviciilor de implementare în domeniul automatizării inteligente cu soluțiile noastre consacrate, de top. Împreună, sporim valoarea RPA și a automatizării inteligente în toate sectoarele economice și ajutăm companiile să recunoască puterea și beneficiile integrării hiperautomatizării.”

Jeff Aldridge, lider al soluţiilor de automatizare inteligentă în EY America: „Automatizarea este un element esențial în încurajarea transformării digitale și în menținerea relevanței într-un mediu tot mai competitiv. Având în vedere că suntem unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de implementare UiPath și cel mai mare client UiPath, prin utilizarea platformei UiPath pe plan intern, avem convingerea că ne aliem cu un lider reputat și de încredere în domeniul RPA. În toate sectoarele economice, companiile pot valorifica colaborarea dintre EY și UiPath pentru a-și implementa programele de automatizare la nivelul adecvat și pentru a beneficia de reducerea costurilor operaționale, de o mai bună eficacitate a proceselor și de un grad mai mare de loialitate din partea clienților și angajaților.”

Comentarii

Comentarii

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul