Criteriul National

Website-ul este cel mai ieftin tip de publicitate

Website-ul este cel mai ieftin tip de publicitate
iunie 18
13:35 2019

Ponderea clientilor care afla informatii despre o companie prin intermediul website-ului,  astazi, in medie, este de aproximativ 25-30%. Si, in fiecare an, va creste datorita cresterii numarului de persoane care primesc cea mai mare parte a informatiilor de pe internet, si nu din ziare, radio si televiziune. Astfel, chiar si cu suma actuala investita, pentru  a atrage clienti noi, site-ul plateste pentru sine cateva saptamani, iar in viitor, va aduce  doar profit net. Te-ai intrebat vreodata de ce companiile serioase si dinamice, investesc foarte mult in dezvoltarea si promovarea portalurilor corporatiste? Ei stiu deja cum ajuta acest lucru la dezvoltarea afacerii.

Un website proiectat profesional, creat profesional si popular,  aduce o multime de bani. Sa dam un exemplu. Inchirierea unui panou pentru o luna este aproximativ egal cu costul crearii website-ului. Dar diferenta este ca website-ul va lucra nu o luna, ci multi ani. Desigur, mai multi oameni vad publicitatea in aer liber, dar procentul raspunsurilor reale la acesta, adica clientii care comanda sau cumpara ceva, nu este foarte mare. Cu website, procentul este mult mai mare, pentru ca site-ul informeaza publicul tinta, adica cei care cauta informatii despre produsul sau serviciul tau sau orice altceva similar.

Un website bun in sine, gaseste noi clienti. La fel ca intr-un magazin sau intr-un birou, oamenii vin pe site cu un scop specific. Zilele in care oamenii se plimbau pe strazi in cautarea unui magazin sau a unui birou adecvat, au disparut demult. Cataloagele si pliantele de hartie sunt incomode si sunt rareori la indemana la momentul potrivit. Clientii tai cauta deja informatii pe internet, si, daca mai si gasesc, website-ul tau le sta la dispozitie. Prin intermediul website-ului, clientii vor gasi raspunsuri la intrebarile tipice, si astfel, munca managerului si a angajatilor companiei tale va fi usurata.

Apeleaza la CRIL DEV pentru servicii de webdesign si publicitate online.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

CRIL DEV

CRIL DEV

CRIL DEV SRL creeaza, dezvolta si promoveaza site-uri web pentru companii. Informatii la office [at] cril.ro

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Partener media exclusiv

Revista presei