Criteriul National

Xiaomi e în plin proces de rebranding, pentru a fi percepută ca o marcă premium

Xiaomi e în plin proces de rebranding, pentru a fi percepută ca o marcă premium
iunie 04
17:54 2020

 

De ceva vreme deja, Xiaomi este implicată într-un proces de schimbări în catalogul său, proces care a avut mai multe episoade în ultimii ani, precum „independentizarea” de Redmi, care a făcut parte din fundația care ne-a adus în situația actuală. Acest lucru i se datorează lui Xiaomi, care vrea să se îndepărteze de imaginea de marcă „ieftină”, pentru a se apropia de „ultra premium”.

 

Xiaomi Redmi Note 8 emag.ro oferte online

xiaomi redmi note 8 telefoane emag

Schimbarea de paradigmă este evidentă și adevărul e că, momentan, lui Xiaomi îi iese planul întocmai. Dar asta nu înseamnă că Xiaomi va renunța la segmentul de public care vrea telefoane performante la prețuri reduse.

 

Acum câțiva ani, dacă te uitai în catalogul de telefoane Xiaomi, puteai găsi smartphone-uri din toate gamele, dar cu anumită limită de preț care nu depășea prețul gamei high-end a concurenților, tocmai pentru a se diferenția de aceștia. Acesta este unul din factorii care au contribuit în timp la consolidarea imaginii de care acum Xiaomi vrea să scape.

 

Xiaomi Redmi Note 8 emag

 

Xiaomi vrea să urmeze exemplul Huawei, care a început la fel, dar și-a schimbat strategia și a ajuns să se bată de la egal la egal cu giganții Samsung și Apple. Xiaomi vrea și ea acum în liga celor mari și, așa cum s-a văzut și la cealaltă companie chinezească, nu e un vis chiar imposibil.

 

Așa se face că Xiaomi vrea să lase în seama Redmi segmentul telefoanelor performante, cu design plăcut și ieftine, urmând să se axeze cu brandul Xiaomi pe categoria telefoanelor vârf de gamă. Cu Xiaomi Mi 10 și Xiaomi Mi Note 10 deja chinezii au început acest demers.

 

Xiaomi Redmi Note 8 – oferte

Așadar, Redmi va deveni un brand independent de Xiaomi, iar o parte a produselor Xiaomi din prezent se vor rebrandui pe alte piețe sub numele Redmi. Un exemplu: Xiaomi Mi 9T are acest nume pe anumite piețe, respectiv Redmi K20 pe altele.

 

Separarea celor două mărci ar putea lua ceva timp pentru a intra în mentalul colectiv și pentru ca lumea să le diferențieze, așa cum își dorește Xiaomi.

 

A priori, creșterea de prețuri ale produselor companiei par să nu fi trezit prea mare interes, deși este o creștere de prețuri susținută de o îmbunătățire a materialelor și specificațiilor telefoanelor vârf de gamă. Acesta este totuși un punct de cotitură în strategia companiei, care nu vrea să vândă mult și să câștige puțin. De aceea, cel mai probabil, urmează și alte schimbări în strategia companiei chineze.

 

Xiaomi vrea să te gândești la Mi 10 atunci când vrei să-ți cumperi un telefon premium și să-l incluzi pe aceeași listă cu Galaxy S20+ și iPhone 11 și acesta este primul pas pentru Xiaomi în tentativa de schimbare a percepției consumatorilor.

 

Xiaomi Redmi Note 8 – oferte (LINK)

 

Și, foarte probabil, în circa doi anii, atunci când ne vom gândi la Xiaomi, nu ne vom mai gândi la telefoane de 500 de euro, ci la telefoane de 900-1000 de euro, iar pentru telefoane low-cost să apelăm la Redmi.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Nikolas

Nikolas

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul