Criteriul National

ZIARUL CRITERIUL NATIONAL INVINGE PE JURNALUL DE AFACERI, CAPITAL, ECONOMICA SI CONTINUA DRUMUL CATRE PERFORMANTA!

iunie 07
18:29 2015

 

 ZIARUL CRITERIUL NATIONAL INVINGE PE JURNALUL DE AFACERI, CAPITAL,ECONOMICA SI CONTINUA DRUMUL CATRE PERFORMANTA!

Criteriul 1

Atunci cand te lupti cu dinozaurii daca nu-ti folosesti mintea, acestia te doboara si apoi te calca in picioare . Acest lucru este valabil nu doar in afaceri, cat si in viata de zi cu zi , in politica si peste tot! Din aceste motive chiar daca la prima vedere acest titlu de articole nu intereseaza pe nimeni, continutul este util pentru oricine, indiferent ca este un agent economic,  top manager ,investitor ,patron de firma sau student sau oricare cetatean!

Exemplul de situatie ce va fi prezentat aici va ajuta pe orice cetatean sa inteleaga felul in care poate rezolva o serie de probleme cu care se confrunta. Ca sa incepem o sa va spunem urmatoarele : ziarul Criteriul National a invins pe mai multe ziare economice din cele mai cunoscute din Romania ,cu sutinere mediatica deosebita si bugete de milioane .

Din aceste motive o astfel de performanta obtinuta de catre ziarul Criteriul National cu rubrica sa-” Afaceri si Turism” este demn de laudat mai ales ca performanta despre care va vom vorbi  a fost obtinut la mai putin de 10 zile dupa ce a fost lansata rubrica respectiva.

Inainte sa va intrebati cum a fost posibil acest lucru o sa va invitam sa cititi cateva din articole ce au fost postate de catre ziarul Criteriul National la rubrica Afaceri si Turism si dupa acea sa reveniti pe aceasta pagina pentru a putea vedea in ce fel un ziar abia infintat a reusit sa obtina o performanta mult mai mare decat unele din cele mai titrate ziare economice !

DE CE ASTFEL DE INFORMATIE ESTE UTILA PENTRU ORICE AGENT ECONOMIC ,PATRON DE FIRMA SAU TOP MANAGER ?

Hotel Condor

Datorita competitiei de pe piata economica si politicii oricarui agent economic, candidat sau om politic, fiecare doreste sa cunoasca metodele cu care sa poate invinge pe competitorii sai , sa iasa in evidenta si sa vinda mai bine ca altii!

Numai ca din lipsa de pricepere, majoritatea agentilor economici , patroni de fime ,top manageri comit o serie de greseli iar afacerea lor in loc sa prospere ajung sa traiasca in agonie de la o zi la alta…

Avand in vedere gravitatea unei astfel de situatii o sa va prezentam in acest document doua principii de marketing modern ce au fost folosite de catre ziarul Criteriul National pentru a obtine un anumit tip de obiectiv pe care orice agent economic patron de firme ,top manageri il pot aplica fara nici un fel de investitie.

Pana atunci , inainte sa continuati sa parcurgeti acest document este bine sa va opriti putin sa mergeti la rubrica Turism si Afaceri dand CLICK AICI !

Acolo printre altele veti putea gasi o serie de informatie utile despre :

1) Oportunitati de afaceri care aduc profit mai mare de 25% in mai putin de 25 de saptamani;

2) Domeniile de activitati unde banii investiti luni incepe sa aduca profit vineri;

3) Proiecte ce pot fi implementate de catre universitati si licee care ofera posibilitate elevilor si studentilor sa castige bani in timp ce studieaza;

4) Oportunitati de afaceri ce pot fi facute in Constanta si in zeci de alte orase din Romania care atrag intr-un timp relativ scurt sponsorizari, etc

5) Proiecte ce pot fi finantate cu prioritate de catre UE .

CUM A FOST POSIBIL CA UN ZIAR ABIA INFINTAT SA INVINGA PE ALTE MAI TITRATE CARE AU BUGETE DE MILIOANE SI SUTINERE MEDIA DEOSEBITE ?

grafic-crestere

 

In procesul de marketing indiferent ca vorbim de activitatea comerciala, socio- politic exista o regula de aur de care orice agent economic ,politician ,profesionist in comunicare , specialist in relatii publice etc trebuie sa tina cont si anume.

Atunci cand ai un produs de o buna calitate nu trebuie sa te agiti ca orice disperat ,sa imiti precum o maimuta pe altii ,sa cloneze afacerile altora ,sa dea copy paste la articolele altora ,ci trebuie sa se concentreze la anumite aspecte ce tin de calitatea produsului ,relatia si respectul pentru consumatori sai.

Orice agent economic, politician ce va tine cont de aceste aspecte va putea sa atinga anumite obiective pe care nici el nu se asteapta!

Acest lucru se va intampla deoarece cei care vor consuma un produs de calitate,  il vor recomanda si altora. Ca atare agentii economici, politicienii care vor sa atinga anumite obiective ce tin de marketing ,branding trebuie sa retina un lucru esential! Atunci cand ai un produs de calitate nu trebuie sa umbli „ca dementul si sa spui ca esti cel mai bun ” deoarece intodeauna multi dintre cei care vor consuma produsul tau si vor fi multumiti, vor vorbi de bine despre el si in felul acesta pe zi ce trece ,un numar din ce in ce mai mare de persoane iti va consuma produsul!

La finalul acestui document, redactia ziarului Criteriul National doreste sa spuna cititorilor sai ca indiferent de afacerea pe care o intreprindeti si activitatea pe care o aveti- este foarte important sa tineti cont de acele principii de marketing modern despre care am facut referire in acest document.

In alta ordine de idei trebuie sa va mai spun ca ziarul Criteriul National in mai putin de 10 zile a obtinut o performanta istorica pe care nici un alt ziar care a abordat tematica economica nu a obtinut -o pana acum.

Ca sa puteti vedea in ce fel ziarul Criteriul National a reusit o astfel de performanta ,o sa va invit sa accesati contul de facebook  a unuia dintre cele mai titrate ziare economice- Capital si sa verificati numarul de like-uri pe care le-au obtinut postarile lui in ultimele 10 zile!

like

Puteti face acelasi lucru si pentru ziarul Economica care apartin grupul media Romania TV si veti vedea ca Ziarul Criteriul National i a intrecut pe toti.

 

Daca nici dupa ce veti vedea pe cei doi dinozauri media care au sutinere de milioane de euro ,au fost trimisi la podea de catre ziarul Criteriul National ,atunci o sa va mai invitam sa continuati verificarile mai departe catre Jurnalul de Afaceri ,Doing Business .ro La toate verificarile pe care le veti intreprinde nu veti gasi nici un subiect pe tematica economica care a depasit 5 like-uri.

Dupa ce veti constata acest lucru o sa va invit sa faceti aceeasi verificare si prentru ziarul Criteriul National. Cu aceasta ocazie o sa observati ca unul din articolele pe tematica economica si care a fost publicat la rubrica Turism -Afaceri a obtinut peste 70 de like-uri!

Surse foto : www.mondial-tour.rowww.observatordebacau.rowww.wired.co.uk

Redactia ziarului Criteriul National 

Comentarii

Comentarii

Articole similare

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Only registered users can comment.

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro