ZIARUL CRITERIUL NATIONAL INVINGE PE JURNALUL DE AFACERI, CAPITAL,ECONOMICA SI CONTINUA DRUMUL CATRE PERFORMANTA!
Atunci cand te lupti cu dinozaurii daca nu-ti folosesti mintea, acestia te doboara si apoi te calca in picioare . Acest lucru este valabil nu doar in afaceri, cat si in viata de zi cu zi , in politica si peste tot! Din aceste motive chiar daca la prima vedere acest titlu de articole nu intereseaza pe nimeni, continutul este util pentru oricine, indiferent ca este un agent economic, top manager ,investitor ,patron de firma sau student sau oricare cetatean!
Exemplul de situatie ce va fi prezentat aici va ajuta pe orice cetatean sa inteleaga felul in care poate rezolva o serie de probleme cu care se confrunta. Ca sa incepem o sa va spunem urmatoarele : ziarul Criteriul National a invins pe mai multe ziare economice din cele mai cunoscute din Romania ,cu sutinere mediatica deosebita si bugete de milioane .
Din aceste motive o astfel de performanta obtinuta de catre ziarul Criteriul National cu rubrica sa-” Afaceri si Turism” este demn de laudat mai ales ca performanta despre care va vom vorbi a fost obtinut la mai putin de 10 zile dupa ce a fost lansata rubrica respectiva.
Inainte sa va intrebati cum a fost posibil acest lucru o sa va invitam sa cititi cateva din articole ce au fost postate de catre ziarul Criteriul National la rubrica Afaceri si Turism si dupa acea sa reveniti pe aceasta pagina pentru a putea vedea in ce fel un ziar abia infintat a reusit sa obtina o performanta mult mai mare decat unele din cele mai titrate ziare economice !
DE CE ASTFEL DE INFORMATIE ESTE UTILA PENTRU ORICE AGENT ECONOMIC ,PATRON DE FIRMA SAU TOP MANAGER ?
Datorita competitiei de pe piata economica si politicii oricarui agent economic, candidat sau om politic, fiecare doreste sa cunoasca metodele cu care sa poate invinge pe competitorii sai , sa iasa in evidenta si sa vinda mai bine ca altii!
Numai ca din lipsa de pricepere, majoritatea agentilor economici , patroni de fime ,top manageri comit o serie de greseli iar afacerea lor in loc sa prospere ajung sa traiasca in agonie de la o zi la alta…
Avand in vedere gravitatea unei astfel de situatii o sa va prezentam in acest document doua principii de marketing modern ce au fost folosite de catre ziarul Criteriul National pentru a obtine un anumit tip de obiectiv pe care orice agent economic patron de firme ,top manageri il pot aplica fara nici un fel de investitie.
Pana atunci , inainte sa continuati sa parcurgeti acest document este bine sa va opriti putin sa mergeti la rubrica Turism si Afaceri dand CLICK AICI !
Acolo printre altele veti putea gasi o serie de informatie utile despre :
1) Oportunitati de afaceri care aduc profit mai mare de 25% in mai putin de 25 de saptamani;
2) Domeniile de activitati unde banii investiti luni incepe sa aduca profit vineri;
3) Proiecte ce pot fi implementate de catre universitati si licee care ofera posibilitate elevilor si studentilor sa castige bani in timp ce studieaza;
4) Oportunitati de afaceri ce pot fi facute in Constanta si in zeci de alte orase din Romania care atrag intr-un timp relativ scurt sponsorizari, etc
5) Proiecte ce pot fi finantate cu prioritate de catre UE .
CUM A FOST POSIBIL CA UN ZIAR ABIA INFINTAT SA INVINGA PE ALTE MAI TITRATE CARE AU BUGETE DE MILIOANE SI SUTINERE MEDIA DEOSEBITE ?
In procesul de marketing indiferent ca vorbim de activitatea comerciala, socio- politic exista o regula de aur de care orice agent economic ,politician ,profesionist in comunicare , specialist in relatii publice etc trebuie sa tina cont si anume.
Atunci cand ai un produs de o buna calitate nu trebuie sa te agiti ca orice disperat ,sa imiti precum o maimuta pe altii ,sa cloneze afacerile altora ,sa dea copy paste la articolele altora ,ci trebuie sa se concentreze la anumite aspecte ce tin de calitatea produsului ,relatia si respectul pentru consumatori sai.
Orice agent economic, politician ce va tine cont de aceste aspecte va putea sa atinga anumite obiective pe care nici el nu se asteapta!
Acest lucru se va intampla deoarece cei care vor consuma un produs de calitate, il vor recomanda si altora. Ca atare agentii economici, politicienii care vor sa atinga anumite obiective ce tin de marketing ,branding trebuie sa retina un lucru esential! Atunci cand ai un produs de calitate nu trebuie sa umbli „ca dementul si sa spui ca esti cel mai bun ” deoarece intodeauna multi dintre cei care vor consuma produsul tau si vor fi multumiti, vor vorbi de bine despre el si in felul acesta pe zi ce trece ,un numar din ce in ce mai mare de persoane iti va consuma produsul!
La finalul acestui document, redactia ziarului Criteriul National doreste sa spuna cititorilor sai ca indiferent de afacerea pe care o intreprindeti si activitatea pe care o aveti- este foarte important sa tineti cont de acele principii de marketing modern despre care am facut referire in acest document.
In alta ordine de idei trebuie sa va mai spun ca ziarul Criteriul National in mai putin de 10 zile a obtinut o performanta istorica pe care nici un alt ziar care a abordat tematica economica nu a obtinut -o pana acum.
Ca sa puteti vedea in ce fel ziarul Criteriul National a reusit o astfel de performanta ,o sa va invit sa accesati contul de facebook a unuia dintre cele mai titrate ziare economice- Capital si sa verificati numarul de like-uri pe care le-au obtinut postarile lui in ultimele 10 zile!
Puteti face acelasi lucru si pentru ziarul Economica care apartin grupul media Romania TV si veti vedea ca Ziarul Criteriul National i a intrecut pe toti.
Daca nici dupa ce veti vedea pe cei doi dinozauri media care au sutinere de milioane de euro ,au fost trimisi la podea de catre ziarul Criteriul National ,atunci o sa va mai invitam sa continuati verificarile mai departe catre Jurnalul de Afaceri ,Doing Business .ro La toate verificarile pe care le veti intreprinde nu veti gasi nici un subiect pe tematica economica care a depasit 5 like-uri.
Dupa ce veti constata acest lucru o sa va invit sa faceti aceeasi verificare si prentru ziarul Criteriul National. Cu aceasta ocazie o sa observati ca unul din articolele pe tematica economica si care a fost publicat la rubrica Turism -Afaceri a obtinut peste 70 de like-uri!
Surse foto : www.mondial-tour.ro, www.observatordebacau.ro, www.wired.co.uk
Redactia ziarului Criteriul National
There are no comments at the moment, do you want to add one?
Write a comment