Criteriul National

Cele mai performante cauciucuri de vara

Cele mai performante cauciucuri de vara
aprilie 27
12:46 2020

Gasirea celor mai bune anvelope de vara poate fi o provocare daca nu lucrati in activitatea anvelopelor. Exista destul de multa confuzie in ceea ce priveste anvelopele care ofera cea mai buna putere de viraje sau care au cele mai bune capacitati de accelerare si franare etc. Anvelopele de vara sunt construite pentru viteza si agilitate – proiectate folosind vehicule de inalta performanta. Sensibilitatea crescuta, franarea imbunatatita si manevrarea stabilizata pe colturi sunt doar cateva dintre caracteristicile celor mai bune anvelope de vara.

In timp ce se pot gasi cauciucuri de vara din belsug, exista unele care se situeaza peste restul datorita calitatii lor. Aici, avem o lista cu cele mai bune anvelope de vara. Speram ca aceasta lista a anvelopelor de vara de top va va ajuta sa luati cea mai buna decizie si sa economisiti cea mai mare suma de bani in acest proces. Lista noastra de recomandari este realizata pe baza mai multor factori, care includ experienta, recenziile si comentariile altor proprietari de anvelope.

Michelin Pilot Sport 4s

michelin pilot sport

Michelin Pilot Sport 4S este, probabil, noul rege al tuturor anvelopelor de vara. 4S combina cele mai bune caracteristici ale anvelopelor Super Cup si inspirate cursei Sport Cup 2. Rezultatul este o tractiune exceptionala pe uscat si umed pentru a rula cu o aderenta si stabilitate in viraje deosebite. Directia este rapida si precisa asa cum v-ati astepta. Fie pe pista, fie pe strada, daca sunteti in cautarea celor mai bune dintre cele mai bune, acesta este. Gigantul francez al anvelopelor a decis sa-si ridice nivelul cu anvelope rafinate, de inalta performanta, producand noul Pilot Sport 4S. Proiectat pentru vehicule puternice, sportive si de inalta performanta – noul Pilot Sport 4S ofera o placere de conducere de neegalat, datorita designului sau exceptional.

Bridgestone Potenza RE-11

Oferind o tractiune excelenta, pe uscat si umed, Potenza RE-11 de la Bridgestone foloseste o parte din aceeasi tehnologie pe care o gasiti in anvelopele de curse Formula 1 si Gran Prix 2. Tehnologia 3-D Seamless Stealth ofera o aderenta a virajelor imbunatatita, ceea ce aduce un plus de placere conducerii. Confortul pe tractiune si mersul este mai bun decat se astepta, facand din aceasta anvelopa o alegere populara printre pasionatii de soferie. Potenza este cea mai performanta anvelopa de la Bridgestone si una dintre cele mai bune anvelope de vara de performanta din lume, destinate sa conduca soferii entuziasti si plini de spirit, care conduc de obicei masini performante. Potenza RE-11 sunt destinate sa ofere soferilor o calatorie confortabila si controlata.

Michelin Pilot Super Sport

Pilot Super Sport apartine gamei de anvelope de vara Max Performance de la Michelin. Reputatia sa ca una dintre cele mai bune anvelope de vara poate fi apreciata prin faptul ca au fost lansate initial ca OEM pentru mai multe dintre masinile exclusiviste de inalta performanta ale lumii, inclusiv cea mai rapida masina Ferrari – Ferrari 599 GTO.

Simplu spus, Pilot Super Sport de la Michelin ofera o tractiune in viraje si performante care sunt printre cele mai bune din clasa sa. Sunt foarte bune. Dincolo de asta, tractiunea pe uscat sau umed este excelenta, iar confortul la mers este la fel de impresionant. Michelin il completeaza cu o garantie de 30.000 de mile, care este foarte rara pentru anvelopele din aceasta clasa. Oferind durabilitate exclusiva, manevrare si tractiune – Pilot Super Sports sunt concepute pentru a imbunatati performantele oricarui vehicul in care sunt echipate.

Continental ExtremeContact Sport

Continental a lansat ExtremeContact Sport ca o performanta maxima care permite cauciucurile de vara pentru masini sport puternice, vehicule de lux si berline performante. Construite folosind cea mai inalta tehnologie Continental, ExtremeContact Sport foloseste constructia peretilor laterali cu doua straturi pentru a oferi rezistenta premium, insotita de performante excelente. Un alt model nou, Continental ExtremeContact sunt construite pentru a asigura o tractiune si manevrare excelente, in special pe trotuarul umed. De fapt, pentru prinderea umeda sunt unele dintre cele mai bune.

Bridgestone Potenza S-04 Pole Position

Pentru performante all-round, Bridgestone Potenza S-04 Pozitia sunt unele dintre cele mai bune. Ofera performante bine rotunjite cu o directie de precizie si o aderenta excelenta in viraje. De asemenea, Bridgestone a proiectat aceasta anvelopa pentru a fi una dintre cele mai silentioase anvelope UHP disponibile astazi. Un alt avantaj in ceea ce priveste oferirea de performante maxime in sezonul estival, Potenza S-04 Pole Position este oferta Bridgestone pentru masini ultra performante. Optimizata pentru conditii calde, umede si uscate, Potenza S-04 apare in lista ca fiind una dintre cele mai bune anvelope de vara de inalta performanta.

Firestone Firehawk Indy 500

Masinile sport, cupe sportive si sedanuri puternice au un lucru in comun – au nevoie de anvelope de vara rezistente si de inalta performanta. Proiectate pentru a permite performante maxime la temperaturi moderate pana la mari, Firehawk Indy 500 foloseste cea mai recenta tehnologie de fabricare a anvelopelor. Firehawk Indy 500 a fost lansat in 2016 si s-a dovedit rapid a fi unul dintre anvelopele UHP de top din clasa sa. De la modelul agresiv al benzii de rulare pana la performantele sale de top pe strada, aceasta este o anvelopa pentru pasionatii de soferie seriosi. Tehnologia si ingineria sa inspirata de curse ii confera tractiune si manevrare superioare, precum si o franare si accelerare excelente.

Comentarii

Comentarii

Share

Despre autor

AbcSeo

AbcSeo

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul