Criteriul National

Promovarea unui site pe FaceBook

 Breaking News
Promovarea unui site pe FaceBook
ianuarie 15
07:14 2017

Facebook-ul este reteaua de socializare cel mai intens folosita in zilele noastre. 5 din 10 persoane cu siguranta au facebook si nu trece zi fara sa-si verifice profilul sau sa intre pentru a-l folosi pentru jocuri, sa citeasca presa sau sa comunice cu prietenii. Insa facebook-ul nu este doar o retea de socializare ci si o buna metoda de promovare online al unui produs, unei idei si chiar al unui business. Si partea cea mai buna este aceea ca totul este gratuit.

Desigur ca exista si varianta platita unde totul functioneaza cu pasi mai repezi, insa in prima faza promovarea nu va costa nimic.

Sa luam de exemplu promovarea unui site. Sa zicem ca ai o mica afacere si cauti sa o promovezi ca mai bine prin toate mijloacele. Ai ajuns la Facebook. Primul pas este acela de a-ti face o pagina special pentru afacerea ta, iar Facebook-ul recunoaste imediat, in functie de numele ales, daca esti firma si iti ofera varianta de a-ti crea o pagina.

Exista numeroase afaceri ce opteaza pentru promovare facebook, deoarece rezultatele nu intarzie sa apara avand in vedere numarul mare de persoane ce folosesc aceasta retea de socializare. Urmatorul pas este acela de a-ti instala un plug-in de WordPress gen ShareThis sau AddThis astfel incat utilizatorii sa poate distribui pagina ta pentru a o face cunoscuta. De fiecare data cand trimiti e-mailuri poti pune in incheiere si URL-ul paginii tale pentru ca destinatarii sa il poata accesa. Prin promovare site nu se intelege doar postarea diverselor oferte si distribuirea paginii pentru a fi vizualizata si implicit cunoscuta de cat mai multe persoane. Promovarea poate fi facuta si prin crearea diverselor concursuri care sa fie conditionate de share-uri si de datul de like-uri. Fiind la inceput ocupa-te cat mai mult de pagina ta. Posteaza cat mai des oferte, incarca poze cu produsele tale si totodata foloseste-te si de pagina ta personala pentru a promova pagina afacerii tale.

Daca in timp vei considera ca modalitatile de mai sus nu sunt suficiente pentru a-ti face cunoscuta afacerea poti oricand sa optezi pentru varianta de promovare platita pe Facebook, ce ii permite afacerii tale sa apara in coloana din dreapta de sus a paginii sau pe coloana din mijloc a utilzatorilor, unde apar in general toate reclamele diverselor site-uri. Acest lucru este usor de realizat, intrand in setarile „News Feed” unde prin selectarea butonului „Promote” iti vor fi aratati toti pasii pe care trebuie sa ii urmezi.

Facebook-ul ca orice alta retea de socializare are propriu regulament pe are trebuie sa il urmezi si sa nu il incalci. Asadar, daca ai ales sa iti promovezi afacerea prin intermediul lui fii foarte atent la cum o vei face astfel incat sa ai o viata lunga in mediul online si totodata profitabila.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

SmartSEO

SmartSEO

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul