Criteriul National

Promovarea unui site pe FaceBook

 Breaking News
Promovarea unui site pe FaceBook
ianuarie 15
07:14 2017

Facebook-ul este reteaua de socializare cel mai intens folosita in zilele noastre. 5 din 10 persoane cu siguranta au facebook si nu trece zi fara sa-si verifice profilul sau sa intre pentru a-l folosi pentru jocuri, sa citeasca presa sau sa comunice cu prietenii. Insa facebook-ul nu este doar o retea de socializare ci si o buna metoda de promovare online al unui produs, unei idei si chiar al unui business. Si partea cea mai buna este aceea ca totul este gratuit.

Desigur ca exista si varianta platita unde totul functioneaza cu pasi mai repezi, insa in prima faza promovarea nu va costa nimic.

Sa luam de exemplu promovarea unui site. Sa zicem ca ai o mica afacere si cauti sa o promovezi ca mai bine prin toate mijloacele. Ai ajuns la Facebook. Primul pas este acela de a-ti face o pagina special pentru afacerea ta, iar Facebook-ul recunoaste imediat, in functie de numele ales, daca esti firma si iti ofera varianta de a-ti crea o pagina.

Exista numeroase afaceri ce opteaza pentru promovare facebook, deoarece rezultatele nu intarzie sa apara avand in vedere numarul mare de persoane ce folosesc aceasta retea de socializare. Urmatorul pas este acela de a-ti instala un plug-in de WordPress gen ShareThis sau AddThis astfel incat utilizatorii sa poate distribui pagina ta pentru a o face cunoscuta. De fiecare data cand trimiti e-mailuri poti pune in incheiere si URL-ul paginii tale pentru ca destinatarii sa il poata accesa. Prin promovare site nu se intelege doar postarea diverselor oferte si distribuirea paginii pentru a fi vizualizata si implicit cunoscuta de cat mai multe persoane. Promovarea poate fi facuta si prin crearea diverselor concursuri care sa fie conditionate de share-uri si de datul de like-uri. Fiind la inceput ocupa-te cat mai mult de pagina ta. Posteaza cat mai des oferte, incarca poze cu produsele tale si totodata foloseste-te si de pagina ta personala pentru a promova pagina afacerii tale.

Daca in timp vei considera ca modalitatile de mai sus nu sunt suficiente pentru a-ti face cunoscuta afacerea poti oricand sa optezi pentru varianta de promovare platita pe Facebook, ce ii permite afacerii tale sa apara in coloana din dreapta de sus a paginii sau pe coloana din mijloc a utilzatorilor, unde apar in general toate reclamele diverselor site-uri. Acest lucru este usor de realizat, intrand in setarile „News Feed” unde prin selectarea butonului „Promote” iti vor fi aratati toti pasii pe care trebuie sa ii urmezi.

Facebook-ul ca orice alta retea de socializare are propriu regulament pe are trebuie sa il urmezi si sa nu il incalci. Asadar, daca ai ales sa iti promovezi afacerea prin intermediul lui fii foarte atent la cum o vei face astfel incat sa ai o viata lunga in mediul online si totodata profitabila.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

SmartSEO

SmartSEO

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

Revoluția fiscală - o gogoriță națională EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Exprimarea greoaie din textul Ordonanței pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal a creat mai degrabă confuzie, în rândul angajaților, decât să confere siguranța pe care și-o doreau guvernanții. Această “revoluție fiscală” declanșată de Guvern a alimentat și mai mult nemulțumirile celor care protestează în stradă săptămână de săptămână.
O adevărată cavalcadă ce a provocat nenumărate neliniști , pe deplin justificate au tot zdruncinat atît încrederea dar mai ales au alimentat temerile tuturor oamenilor de bună credință din Romînia. Promisiunile lansate imediat după începutul acestui an au cauzat o adevărată sarabandă a emisiunilor în care doamna ministră a portofoliului muncii-Lia Olguța Vasilescu a tot fost invitată.
Numai că, din nefericire, din toate acestea s-a desprins ceva ce nu are o finalitate sau ceva care nu va aduce prosperitatea românilor . ‘‘Mult zgomot pentru nimic” ar fi motto-ul acestei adevărate campanii de conștientizare a noii revoluții fiscale. Aceasta își va arăta cu adevărat efectele în cel mai scurt timp.

Cu toate mijloacele moderne de informare , promisiunile și noutatea adusă în practică în domeniul fiscal a determinat ca întreaga clasă politica aflată la guvernare să se plângă deseori că toți oamenii nu le înțeleg deloc rostul sau deja iluzoriul program de guvernare, rămas mereu în urmă sau neonorat din cauze diverse…
Lipsa de transparență este dublată și de o lipsă de comunicare corespunzătoare ce accentuează lipsa resurselor financiare si antrenează nemultumirea majorității cetățenilor, acei buni plătitori de taxe și impozite ! .......

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri:

content writing
clovis.ro