Criteriul National

Promovarea unui site pe FaceBook

 Breaking News
Promovarea unui site pe FaceBook
ianuarie 15
07:14 2017

Facebook-ul este reteaua de socializare cel mai intens folosita in zilele noastre. 5 din 10 persoane cu siguranta au facebook si nu trece zi fara sa-si verifice profilul sau sa intre pentru a-l folosi pentru jocuri, sa citeasca presa sau sa comunice cu prietenii. Insa facebook-ul nu este doar o retea de socializare ci si o buna metoda de promovare online al unui produs, unei idei si chiar al unui business. Si partea cea mai buna este aceea ca totul este gratuit.

Desigur ca exista si varianta platita unde totul functioneaza cu pasi mai repezi, insa in prima faza promovarea nu va costa nimic.

Sa luam de exemplu promovarea unui site. Sa zicem ca ai o mica afacere si cauti sa o promovezi ca mai bine prin toate mijloacele. Ai ajuns la Facebook. Primul pas este acela de a-ti face o pagina special pentru afacerea ta, iar Facebook-ul recunoaste imediat, in functie de numele ales, daca esti firma si iti ofera varianta de a-ti crea o pagina.

Exista numeroase afaceri ce opteaza pentru promovare facebook, deoarece rezultatele nu intarzie sa apara avand in vedere numarul mare de persoane ce folosesc aceasta retea de socializare. Urmatorul pas este acela de a-ti instala un plug-in de WordPress gen ShareThis sau AddThis astfel incat utilizatorii sa poate distribui pagina ta pentru a o face cunoscuta. De fiecare data cand trimiti e-mailuri poti pune in incheiere si URL-ul paginii tale pentru ca destinatarii sa il poata accesa. Prin promovare site nu se intelege doar postarea diverselor oferte si distribuirea paginii pentru a fi vizualizata si implicit cunoscuta de cat mai multe persoane. Promovarea poate fi facuta si prin crearea diverselor concursuri care sa fie conditionate de share-uri si de datul de like-uri. Fiind la inceput ocupa-te cat mai mult de pagina ta. Posteaza cat mai des oferte, incarca poze cu produsele tale si totodata foloseste-te si de pagina ta personala pentru a promova pagina afacerii tale.

Daca in timp vei considera ca modalitatile de mai sus nu sunt suficiente pentru a-ti face cunoscuta afacerea poti oricand sa optezi pentru varianta de promovare platita pe Facebook, ce ii permite afacerii tale sa apara in coloana din dreapta de sus a paginii sau pe coloana din mijloc a utilzatorilor, unde apar in general toate reclamele diverselor site-uri. Acest lucru este usor de realizat, intrand in setarile „News Feed” unde prin selectarea butonului „Promote” iti vor fi aratati toti pasii pe care trebuie sa ii urmezi.

Facebook-ul ca orice alta retea de socializare are propriu regulament pe are trebuie sa il urmezi si sa nu il incalci. Asadar, daca ai ales sa iti promovezi afacerea prin intermediul lui fii foarte atent la cum o vei face astfel incat sa ai o viata lunga in mediul online si totodata profitabila.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

SmartSEO

SmartSEO

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo