Criteriul National

Ariston Romania isi bate joc de clienti: centrale nefunctionale si garantie neonorata

 Breaking News
Ariston Romania isi bate joc de clienti: centrale nefunctionale si garantie neonorata
octombrie 18
07:30 2016

Sesizare primita de la un cititor:

Avand in vedere ca am ramas ultimul din blocul in care locuiesc racordat la RADET Constanta, si datorita scumpirilor repetate a Gigacaloriei in Constanta ( se stie care avem cea mai scumpa gigacalorie din tara: 430 Ron), am decis sa fac si eu pasul acesta, si anume sa instalez o centrala de apartament pe gaze.

Toate bune, am prospectat un pic piata si am ales o centrala in condensatie de top de la Ariston, si anume centrala Ariston Genus Premium Evo de 24 Kw, la un pret deloc mic ( circa 3700 Ron). Sincer sa fiu, faptul care m-a convins sa iau aceasta centrala, in locul uneia cu renume (Vaillant sau Viesmann) a fost ca Ariston oferea o Garantie de 5 ani pentru acest produs.

Toate bune si frumoase, cumparat, instalat, pus in functiune, pana cand,  dupa aproximativ o luna de functionare, pe modulul de incalzire a inceput sa faca probleme.
Si anume: in timpul in care functioneaza pe incalzire (temperatura tur 50 grade) apare in mod frecvent eroarea 5P3 „Detasare flacara”, dupa care isi revine, face chestia asta de cateva ori dupa care apare ca trebuie sa ii dai Reset.

In momentul in care apare pe ecran mesajul: Alert! Eroare 5P3 detasare flacara” se aud niste zgomote puternice in centrala, niste bufnituri ciudate de parca s-ar rupe toata.

Centrala are 5 ani garantie cum am mentionat si mai inainte, dar acest lucru este perfect nul in Romania, avand in vedere ca atat firma care mi-a facut PIF-ul cat si cei de la Ariston Romania nu raspund nici la telefon nici la email.

Mentionez ca sunt din Constanta, nu stiu cum functioneaza service-ul Ariston in alte localitati, dar aici sunt sub orice critica, sunt 7 firme reprezentant Ariston, am sunat la toate si nici nu vor sa auda, imi tot spun ca firma care a facut PIF-ul (punerea in functiune) trebuie sa vina la service pe garantie.

Iar pe ei ( SC Instalatii Distributie SRL din Constanta) nu ii gasesti nici sa dai cu arcanul. De 5 zile sun pe toate cele 3 numere de telefon si pauza! Am facut si solicitare de service pe siteul Ariston Romania catre aceasta firma ( se completeaza un formular), si nimic!

Este sub orice critica aceasta maniera de a face afaceri in Romania. Poate as intelege ca nu pot veni, ca sunt ocupati, dar sa sune telefonul in gol si sa nu ai tu macar o secretara care sa raspunda, pe asta nu o mai inteleg!

Intre timp am luat talonul de garantie si m-am dus la WC, va las pe dvs. sa va intrebati ce am facut cu el.

Se pare ca garantia Ariston in Romania nu valoreaza nici 5 bani, cei 5 ani de garantie!

Intre timp raman si cu banii dati si cu centrala nefunctionala!

De, traim in Romania!

Domnilor de la RADET, ma primiti inapoi va rog :(!

 

NOTA ZIARULUI: Ca intotdeauna si dupa cum v-am obisnuit, asteptam si pozitia oficiala a celor de la Ariston si a SC Instalatii Distributie SRL din Constanta cu privire la cele afirmate de catre persoana care ne-a sesizat.

 

UPDATE: Raspunsul oficial al Ariston Romania vis-a-vis de aceasta problema semnalata: https://www.criteriul.ro/dreptul-la-replica-ariston-romania/

 

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo