Criteriul National

Dreptul la replica – Ariston Romania

 Breaking News
Dreptul la replica –  Ariston Romania
octombrie 18
17:26 2016

Ca urmare a articolului publicat astazi in publicatia noastra:bg_promotie-garantie-extinsa-centrale-ariston-copy

Ariston Romania isi bate joc de clienti: centrale nefunctionale si garantie neonorata

 

publicam integral urmatorul drept la replica:

Cu tot respectul si intelegerea pentru situatia dumneavoastra, va aducem la cunostinta ca am luat legatura cu firma Instalatii Distributie si sunteti pe lista lor de prioritati pentru interventie. Am verificat si cu celelelalte firme autorizate din Constanta si programarile sunt in aceasta perioada pana seara tarziu si toate urgente, deci consideram ca cea mai buna solutie este sa intervina la dumneavoastra tot cei de la Instalatii Distributie, firma cu experienta si partener ARISTON de peste 15 ani.

Conform Legii 449/2003, termenul maxim de interventie este de 15 zile, dar conform certificatelor de garantie ARISTON ne-am asumat ca partenerii nostri de service sa ajunga la orice interventie in termen de 48 de ore din momentul sesizarii, ceea ce credem ca demonstreaza standardul inalt de servicii pe care ni l-am propus.

Evident, desi vizam excelenta, exista si perioade sau situatii exceptionale, dar chiar si atunci suntem pregatiti sa le rezolvam cu minimum de toleranta.

Erorile afisate de centrale nu arata in mod necesar ca este o problema cu una din componentele centralei, ci si ca pot fi probleme datorate instalatiilor exterioare – de alimentare cu gaz, hidraulice, electrice – care in Romania inca nu sunt intotdeauna la standardele europene. Partenerii nostri au experienta si piesele originale necesare pentru rezolvarea oricarei situatii.

Totusi, am constatat cu surprindere ca dumneavoastra ati si publicat sesizarea dumneavoastra personala, facand din ea o stire nationala demna de „BREAKING NEWS”, desi referitor la mailul dumneavoastra primit ieri, 17 Octombrie la ora 16:51, imediat, in dimineata urmatoare (azi 18 Octobrie) ati fost contactat de colegii de la suprot tehnic si asigurat ca vom gasi o solutie cat mai rapid.

In consecinta, nu consideram corecta asocierea firmei noastre ca reprezentant ARISTON la nivel national – cu o problema personala, locala si specifica acestei perioade de varf.  Dupa cum probabil sunteti suficient de bine informat, situatia critica din Constanta, cumulata cu venirea frigului, a generat o avalansa de debransari, ceea ce face ca firmele de specialisti cu care lucram sa fie intradevar suprasolicitate. In plus, nu este o situatie caracteristica doar pentru partenerii ARISTON si nici macar nu este o situatie caracteristica doar pentru Constanta, in toata tara existand acest maxim de activitate la deschiderea sezonului de caldura.

Va recomandam sa publicati chiar un articol in care sa va informati concentatenii si chiar restul proprietarilor din Romania despre dificultatile activitatii de service in Romania, datorate inclusiv acumularii activitatii in cele 2-3 luni de toamna. Va asigur ca veti afla multe informatii interesante si importante. Ca exemplu, extrem de putini romani accepta sau se preocupa sa isi faca verificarea centralelor la sfarsitul sezonului rece sau maca in lunile de vara.

Cu convingerea ca, in cele din urma, veti fi convins de calitatea produselor noastre si de calitatea serviciilor pe care urmarim sa le oferim prin partenerii nostri, va stam la dispozitie pentru orice alte informatii.

Speram ca acest raspuns sa poata fi publicat si ca pozitie oficiala pe site-ul dumneavoastra.

 

Cu respect,

Dan Ghise

Technical Manager

Mai jos aveti si raspunsul clientului nemultumit:

Va multumesc pentru raspunsul dvs. prompt, dar trebuie sa intelegeti urmatoarele aspecte care m-au facut sa incerc sa rezolv aceasta problema pe alte cai, mai mult sau mai putin echitabile:
1. De 5 zile am incercat sa contactez firma care se ocupa de service Ariston in Constanta, respectiv sc. Instalatii Distributie SRL. Pur si simplu nu raspund la niciunul din cele 3 telefoane, am incercat personal de dimineata si pana seara (fapt confirmat si de reprezentantul dvs. de la Bucuresti, nici el nu a primit niciun raspuns pe numerele aferente serviciului clienti)
2. Am incercat la alt reprezentant Ariston local respectiv firma DDS Services srl. Au raspuns si in acelasi timp am fost expediat foarte repede pe motivul ca nu am facut PIF-ul cu ei. Nici nu au vrut sa auda de service la o centrala Ariston in garantie.
3. Nu este normal ca un reprezentant AUTORIZAT Ariston sa isi inchida pur si simplu telefoanele. In aceste conditii imi pun serios intrebarea ce valoare are GARANTIA Ariston daca ea nu mai poate fi onorata. Inteleg ca exista perioade intr-un an cand este mai mult de lucru, nu trebuie decat sa existe partea de comunicare cu clientul. NU inchidem telefoanele, si ne facem ca restul clientilor Ariston nu mai exista ca noi avem de lucru in alta parte!
4. Garantia produsului este emisa de SC. Ariston Thermo Romania SRL, nu de alta firma locala, deci dvs. trebuie sa luati toate masurile, atat logistice cat si de asigurare a personalului necesar unei bune functionari.
5. Oricat vreti sa va disociati de reprezentantul dvs. local, acest lucru nu este posibil atata timp cat ambii lucrati pentru ARISTON, dvs. l-ati autorizat, dvs. l-ati verificat, dvs. ati fost de acord ca indeplineste toate conditiile necesare unei bune reprezentari pe plan local, dvs. trebuie sa acceptati si sa va insusiti orice si situatiile nefavorabile care decurg din aceasta asociere.
Sunt absolut convins, in conditiile date, ca numai datorita demersului meu s-au luat masurile care au fost necesare pentru rezolvarea problemei mele, dar imi pun serioase intrebari la modul cum vor reusi alti clienti Ariston din Constanta sa isi rezolve problemele aparute in functionarea produselor Ariston in conditiile in care reprezentantii locali isi inchid telefoanele sau te expediaza unul altuia fara nicio politete minim necesara unei astfel de activitate.
Astazi dimineata, un reprezentant al firmei mai sus mentionate a venit si a remediat problema rapid si intr-un mod cu totul profesionist, cum ar trebuie sa se intample in conditii normale pentru toti clientii dvs.

Comentarii

Comentarii

Despre autor

Criteriul.ro

Criteriul.ro

Ziar national de informatii si opinii.

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

„Ţi-e milă? Ţi-am luat banii!…”- CONTRA-EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Tristele amintiri au ajuns departe…De fapt, cu o anumită ritmicitate , indiferent de context omul are posibilitatea de a alege .

Iar, această posibilitate de a râde sau de a plânge ar trebui să nu ne-o cenzureze nimeni!

De cele mai multe ori, datorită „regulilor nescrise” ale acestei societăţi suntem puşi în faţa unor evenimente triste şi întunecate , dar comicul îşi face apariţia tocmai atunci când ne-am aştepta cel mai puţin.

De la o vreme încoace am tot scris pe diferite atitudini vis a vis de anumite aspecte ce m-au determinat să mă exprim în mai multe registre sufleteşti!

Dar acum e cu totul altă treabă…

Fără să aduc jigniri, situaţia în care se află românul este analizată în mod ironic.“Filantropica” reprezintă cea mai eficientă şi în acelaşi timp amuzantă metodă de a aduce în prim-plan ideea că “nu tot ceea ce pare este adevărat”.

Asemeni unei proiecţii video avem o sumendenie de întâmplări ce constituie o modalitate de a genera materiale de informare publică.

Modul în care noi, asemeni spectatorilor avem „şansa” de a privi lumea este oarecum influenţat de experienţele celor din trecut, deoarece astfel, participând în mod indirect la acţiunile personajelor, noi suntem publicul ce primeşte şi decodifică mesajul în mod diferit.

Replica cheie a lui Gheorghe Dinică (textier pentru cerşetori) :”Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, reprezintă fraza de bază a relaţiilor publice.

El este un portret „artistic”, machiavelic până la perfecțiune al diavolului ca show-man de geniu, care prin minciună şi înşelăciune a reuşit să ocupe o poziţie bună în societate. Această replică ar putea să-l includă, în cinismul ei şi pe artistul român care cerşeşte finanţare şi care va rămîne cu mîna întinsă, atâta timp cât nu găseşte o poveste captivantă...........

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

Citeste si:

nationalul logo